Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CSGO stuttering vid alt tab

Postat av Flaeshig den 3 Maj 2017, 20:54
3 kommentarer · 1 418 träffar
Hejsan....

Efter att jag formaterade min dator, installerat alla drivrutiner etc så har jag fått ett problem som icke fanns tidigare.

Problemet är såhär; när jag startar CSGO så laggar det ibland och ibland inte. Stuttering lag. Dock de gånger när det inte laggar kan jag spela tills jag tabbat ur, när jag väl tabbat ur så börjar stuttering lag igen.

Problemet existerar inte vid borderless windowed mode, dock så kan man ej köra samma brightness då som med fullscreen vilket då blir det större problemet.

FPSen är alltid stabil oavsett om jag laggar eller inte. Likaså gäller SV etc.

Vertikal-sync är av.
Shade-cache är av (testat på dessutom)
AERO av/på gör inget.
Xbox grejen är av.

Lagget försvinner dock när jag stänger av mina två andra skärmar, dock är det inget optimalt val för mig i längden då jag arbetar hemifrån på samma gång.

GPU - Gigabyte gtx 970
CPU - i7-4770k

Problemet fanns icke innan jag formaterade.

Samt att när jag väl tabbar upp nuförtiden tar det oerhört mycket längre tid.
Launch options : -refresh 144 -nojoy -nod3d9ex -novid -console -threads 4 -freq 144 -high -tickrate 128

All hjälp uppskattas och belöning utlovas då fanimej dessutom då jag börjar bli oerhört trött på denna skiten

Mvh, förbannad csgo spelare

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..