Hej!
Jag har fått alldelles för många fuskare i mitt lag som har varit solklara fall av wallhackers och aimlockers. Helt öppet. Det jag undrar är varför Faceit aldrig har bett mig någonsin att ladda ner deras Anti cheat client? Jag har kunnat spela på deras servrar utan deras client. Om jag kan det så kan alla fuskare det också! Är inte direkt som en fuskar kommer vilja ladda ner ett anti cheat system lixom när man inte ens behöver det!
Har frågat några vänner och vissa har behövt ladda ner det men inte jag. Jag är ej premium kanske är därför. Kan någon förklara för mig så jag kan hamna på servrar som alla spelare måste ha faceit anti system körandes under matchen?
Ber om ursäkt om frågan är dum men jag fattar verkligen inte..
Men man hamnar väl ändå med free members ändå om man har med premium? Väldigt illa tycker jag iaf! Inge kul alls när folk ska hålla på och fuska hela tiden. Blir bara värre och värre. Dessa små kids satt och garvade arslet av sig när dom satt i sina smokes som retards och pepprade ner alla medans dom satt kvar i sin smoke....
Men för att du ska kunna göra det måste alla i din premade ha Premium / supporter. Så du kan välja bort att möta de som spelar gratis! :)
Supporter = Billigare än Premium men du kan ändå köa Premium-kön! :) Finns självklart lite andra saker som försvinner med supporter med inget värt.
För att slippa så många fuskare köp premium. Dock så äre inte ens så många fuskare i free säkert ba du som e dålig
Edit: Dock vet jag inte vem du tänkte skriva till för jag hittar ingen som har skrivit något om att man inte behöver AC i premium.