×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

NVIDIA gör att min mus inte känns smooth i first person shooter spel

Postat av samtidigt den 24 December 2016, 13:46
1 kommentarer · 500 träffar
Hej,

Jag tänkte att eftersom jag haft detta problem med NVIDIA över ett halvår så bör det finnas fler som upplever detta. Helt enkelt att något med NVIDIA gör att min mus inte känns smooth i first person schooter spel. Musen känns känsligare, mer skakig och inte skönt och mjukt som det ska göra att spela firsts person shooter spel som CS:GO, Battlefield 1 med en 144Hz skärm.

Jag hade detta problem med min förra dator. Trodde att problemet var att min dator var för dålig. Köpte en ny dator för 16tusen och EXAKT samma problem kvarstod. Jag spelar på en BenQ XL2411Z skärm, använder en ZOWIE EC1-A mus som jag kör 800 DPI och 1 i Sensitivity i alla skjutspel och är en väldigt erfaren gamer. Detta problem gör mig väldigt irriterad och ledsen eftersom jag inte kan spela mina favoritspel till min fulla potential!

Jag uppskattar verkligen att hjälp jag kan få med detta problem. Har lagt ner väldigt mycket pengar på en ny dator och mitt musproblem har inte försvunnit på grund av detta. Såpass många har NVIDIA och någon borde ha fått detta problem också och kanske kan ha en lösning?
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..