Tjena gamers!
Jag har sedan 2 månader tillbaka börjat redigera lite klipp och gjort några snuttar. Jag vill lära mig att göra fetare filmer osv men för det behövs självklart material. Jag känner att jag inte orkar lira så mycket utan vill lägga min tid och energi på att redigera istället.
Så jag tänkte göra en fragfilm och ni som vill vara med får gärna ladda upp demos och länka dom här på tråden.
Det som jag söker efter är
* Aces (obviously)
* Deagle HS (3minimum)
* 4k kills
Helst att man dödar inom en hyffsat snabb period om det självklart inte är någon form av clutch.
Om ni vill va med och skickar demos så får ni jättegärna skriva vilken runda era kills sker på samt t eller ct sida.
Jag hade tänkt mig att sikta runt på ungefär en 5-7 minuters rulle. Anledningen till varför jag gör detta är för att jag självklart vill redigera men också att jag börjar bli lite trött på att se enbart fragfilmer på proffs.
Jag har lagt upp några klipp på min youtube kanal som ni kan få kika på och bedömma om det är något som ni vill synas i när det kommer till era frags.
https://www.youtube.com/channel/UCdpB2XPZaTXP5g7INmQju3A
Jag hoppas att ni vill ställa upp, om inte så vill jag absolut inte tacka för mig. Skämt o sido.
Ha en go kväll.