Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Silver Noob Träning CS:GO

Postat av B4TM4N den 22 November 2016, 12:08
13 kommentarer · 1 567 träffar
Hejsan!

""Wall of text TL:DR i botten""

Googlat runt och fått diverse bra / mindre bra svar om detta. Men tänkte att jag vänder mig till Fragbite communityt för lite tips också kan ju inte skada!

Min CS:GO erfarenhet består i princip av att jag lirade med några av mina polare för några år sedan som "boostade" mig i mina placement games sen sluta jag. Hamnade i typ S4-5 kanske. Spelat 1.6 en del innan dock!

Så iaf nu tänkte jag bli bra på CS för en gångs skull, aldrig tagit det seriöst förut så tänkte att det är dags nu. Mest för att jag har alltid sett det som en kul utmaning att se om jag kan bli "above average" i ett spel.

SÅ! Hur gjorde ni för att bli bra när ni började? Några tips för att träna aim/ taktik/map awareness osv osv. Hur gjorde ni fragbiters :)

Det jag gjort hitills är att jag körde en tävlingsinriktad match och vann, hamnade direkt i Silver 1 (antar att det har att göra med men förra låga rank?) Fortsatte köra tävling och vann alla matcher non stop tills jag blev Silver 3

Men det är fan bra tråkigt när man inte får något motstånd, och känner inte att jag lär mig något heller av att möta så dåligt motstånd. Så mina vänner tipsade om Aim maps på brutalcs vilket jag har kört en del nu. Och där känner jag att jag lär mig mkt mer.

Min "träninglista" ser ut såhär atm

* Grinda Tävlingsinriktad mot 0 motstånd så mkt jag orkar

* Brutalcs Aim maps.

*Träna AK Headshots i DM.

*Kolla proffs streams/tävlingar

Så har ni lite tips på hur min träning ska se ut? Aim maps som är bra å träna i kanske? Eller borde jag bara grinda igenom tävlingsinriktade tills jag får möta bättre motstånd helt enkelt? Känns surt när det tar runt 10 games att ranka upp bara x)

TL:DR Vad ska jag göra för att lära mig CS:GO bäst och grundligast!

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..