Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inloggningsproblem - Steam

Postat av Yeahvlen den 18 November 2016, 18:41
9 kommentarer · 1 691 träffar
Förra veckan gick min telefon sönder. På den telefonen hade jag min "steam guard mobile authenticator", som ger ut koder för att man ska kunna logga in på sitt account. Ja, ni vet ju vad det är. Nu när jag köpt en ny telefon så kan jag varken logga in på mitt account eller fixa "steam guard mobile authenticator". Steam frågar ständigt efter en kod som jag inte kan få tag i.

Problemet skulle kunna vara lättlöst genom att de erbjuder tjänsten att ta bort "steam guard mobile authenticator" och återgå till mejladress istället. Problemet där är bara att den kod som de smsar till mitt nummer inte stämmer överrens med den faktiska koden, eller så buggar det helt enkelt. Steam påstår att "du har skrivit in fel kod", trots att jag skrivit in rätt kod. Den koden de smsar mig.

Har testat detta typ 5 gånger och det fungerar inte. Mejlade deras support i morse. Inget svar. Det jag undrar över nu är ifall någon råkat ut för liknande, eller ifall steam support faktiskt kommer hjälpa mig med ärendet?

Vänligen, Yeahvlen.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..