1
När kommer Sverige ha ett top3 lag igen?
Postat av kReFtAn =D den 3 November 2016, 23:53
1 kommentarer · 713 träffar
Fnatic är återigen aktiva på "transfermarknaden" och ser otroligt vassa ut på pappret i mina ögon, RIP Wenton. Godsent och Epsilon blir av med tongivande spelare. Godsent, som på pappret borde vara ett lag som bara skulle in och leverera, har hittills inte övervunnit pressen. Kan lekr0 förändra den dåliga stämning Krimz hänvisar till i Godsent? Epsilon har i mina ögon etablerat sig på scenen relativt smärtfritt som ett tier2/3 lag. Men med doplan borta hänger allt på hur de hanterar situationen, fortsätter de spela med varandra och i så fall vem kan de få in som ersättare för doplan? I vakumet av fnatics splittring var det ett tag sedan ett svenskt lag stod som nummer ett på ett större event. NiP är fortsatt inaktiva på "transfermarknaden" och verkar invänta Pyth, eller kan Maikelele spela till sig en spot? Den svenska CS scenen har testats förut och görs så nu igen. Alla kommer inte lyckas men jag vågar tro att vi kommer ha ett svenskt lag i top 3 på världsrankingen igen inom 6 månader. Så vad tror ni?
När kommer Sverige ha ett lag med i top 3 på världsrankingen?
När kommer Sverige ha ett lag med i top 3 på världsrankingen?
När kommer Sverige ha ett top3 lag igen?
59 personer har röstat