Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

mus input lag CSGO belöning finns

Postat av stekarn-_-2 den 3 November 2016, 14:11
14 kommentarer · 1 975 träffar
Hallå!
Den som kan hjälpa mig med detta för 500kr swisherinho eller en falcion knife vanilla, as ful men säkert någon som vill ha.

Fick för någon månad sedan helt ospelbart lagg från ingenstans.
Allt är normalt, pingen, fpsen och allt sådant, spelet flyter på som fan FÖRUTOM när jag ska skjuta.

Det är som att mouse1 och mouse2 blir delayat oftast, och ibland händer INGENTING alls, alltså verkligen. Jag kan försöka få iväg en smoke i 5sekunder utan att lyckas, kan stå och spamma mouse1 10gånger innan det händer någonting.
Det händer även att jag klickar en gång, (one tap) och det blir en full jävla spray. Kan släppa musen och den fortsätter att spraya.

-Min mus är en zowie EC1-A, jag skickade in min första till zowie och fick en ny tillbaka. Samma problem då.

- Provade även köpa en ny i förrgår, samma problem där.

-Har provat andra möss, men samma problem. Har provat mössen i andra datorer - Inga problem

- Har Formaterat datorn flertal gånger
- Har bötit från Windows 10, till Windows 8, Till windows 8.1, till windows 7. - Inget fungerar
- XBOX DVR saken är det inte, då jag stängt av den. Och den finns inte ens tillgänglig på windows 8 som jag kör nu.
- Har provat olika USB-portar

Allt gott!

Föregående tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..