×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-4

MojoOnPc får över 160000SEK i donation på twitch!

Postat av OfficialOrion den 22 Augusti 2016, 00:56
11 kommentarer · 2 513 träffar
https://www.youtube.com/watch?v=-boQmJRPSUg Så många vet om vem youtubern MojoOnPc är han har snart hela 1 Miljon Prenumeranter på youtube och han har just nu som jag skriver detta 229919 följare på twitch där han nästan dagligen livestreamers.

Anyhow, han livestreamade som vanligt idag förutom att mot slutet av streamen så drog han in sjukt massa donations från samma kille och det var inte lite pengar, utan det var som sagt, 20,000 USD som motsvarar ca 167000 Svenska kronor och detta är ju såklart en sjukt mängd och att någon är villig att ge så mycket pengar är helt sinnessjukt, jag är inte helt insatt på detta med donations atm men tydligen så har paypal / twitchalerts ändrat på deras donationregler att det inte ska kunna få återbetalning på sina pengar så länge streamern inte är med på det.

Jag är själv ett stort fan av FaZe Mojo och tycker verkligen han förtjänar dessa pengar.

Vad är era åsikter om detta fragbiters?

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..