Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varför gör win 10 + nvida csgo ospelbart

Postat av Fjompen94 den 18 Augusti 2016, 18:55
26 kommentarer · 1 922 träffar
Tja.

För att göra en lång historia kort. Fick problem med csgo med att spelet känns ''laggigt'' för ungefär 1 månad sedan. Känns som man kör med en skit skärm med 60 fps när jag har 144Hz och 300 fps. Spelet känns inte smooth längre som det gjorde innan. SÅ himla tråkigt eftersom man älskar cs och har lagt ner tiotusentals kronor på en bra dator och diverse prylar så blir man så less på detta. Den som löser detta problemet åt mig kan snacka PM så kan du få en swish belöning. Har hållt på alldeles för länge och behöver ta hjälp från er nu ifall någon vet något som kan funka vid liknande problem.

Det jag har gjort:

* Av/ominstallerat alla Nvida drivrutiner och Geforce Experience (Tagit bort Geforce Experience)
* Omformaterat datorn
* Provat tidigare versioner av Nvida drivrutiner
* Tagit bort Xbox DVR på win 10 och alla onnödiga program
* Ominstallerat CSGO
* Rensat program på datorn
* Checkat att min skärm är på 144Hz
* Trixat med allt på Nvida 3d inställningar
* Unparkat cores
* Kört datorn i high priority

Hade samma problem för ett tag sedan då löstes det genom att jag ominstallerade Nvida drivrutiner och då funkade det. Har testat det om och om igen nu utan att det funkar denna gång. Nu funkar det inte. Tror att det är Nvida + windows 10 som fuckar ur men vet ej vad jag ska göra.

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..