1
Blir "VAC Bannad" varje dag!
Postat av Fjalls den 14 Juni 2016, 17:26
33 kommentarer · 2 113 träffar
Jag får detta meddelandet när jag lirar, det började i söndags och höll på i 10 timmar för att fixa. Det som funkar är att återställa datorn tillbaka några dagar men nu är problemet tillbaka. Vill inte behöva återställa datorn varje dag när jag ska lira.
Jag har testat ALLT det Steam säger att man ska göra.
Har inte Cheat Engine eller sådana program p datorn.
Det står ingame att jag blivit VAC bannad efter 1-3 rundor men så är inte fallet.
Vad kan det vara, någon kunnig snäll mysgubbe/gumma som kan hjälpa mig?
http://s32.postimg.org/ytik13hnp/Namnl_s234234.png
Jag har testat ALLT det Steam säger att man ska göra.
Har inte Cheat Engine eller sådana program p datorn.
Det står ingame att jag blivit VAC bannad efter 1-3 rundor men så är inte fallet.
Vad kan det vara, någon kunnig snäll mysgubbe/gumma som kan hjälpa mig?
http://s32.postimg.org/ytik13hnp/Namnl_s234234.png
Uppdatering skriven 14 Juni 2016, 20:31
Tror jag har löst det.
Starta:
CMD
skriv:
bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOn
Sen:
Aktivitesthanternaren > Information > Stäng av explorer.exe > Arkiv > Kör ny aktivitet > skriv explorer.exe och klicka i rutan om att det köra som administrativ användare > Stäng av samma igen > skriv explorer.exe och klicka i rutan om att det köra som administrativ användare igen > Starta om datorn.
Det verkar funka för mig!
Starta:
CMD
skriv:
bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOn
Sen:
Aktivitesthanternaren > Information > Stäng av explorer.exe > Arkiv > Kör ny aktivitet > skriv explorer.exe och klicka i rutan om att det köra som administrativ användare > Stäng av samma igen > skriv explorer.exe och klicka i rutan om att det köra som administrativ användare igen > Starta om datorn.
Det verkar funka för mig!
Uppdatering skriven 14 Juni 2016, 21:08
UPDATE: Nej, det funkar inte. Funkade längre denna gången iaf. 5 ronder
Uppdatering skriven 15 Juni 2016, 23:14
Installerat om datorn nu, samma problem.