-3
Söker spelare CS:GO, ej "klan" än
Postat av kalleanko17 den 15 April 2016, 23:40
1 kommentarer · 1 019 träffar
Hej
Jag är en gammal 1.6 och source lirare. Har inte spelat CS på år men fick nyss reda på rankingssystemet och competitive i CS:GO och verkade sjukt kul och det var det också. Dom gamla takterna sitter i och man börjar bli av med ringrosten lite iaf. Jag är 23. Polaren som jag lirar med är 22, han har lirat CS:GO länge.
Hursomhelst, vi söker folk som vill lira competitive med oss, något som kan bli "början" på en klan.
Notera att vi inte har en klan än, för det måste man hitta spelare och ha kemi.
Vi söker er som är över 20 och är mogna, oerhört viktigt.
Vi använder teamspeak som kommunikation
SteamID: Bonnarp1 , steamnick: N!tr0 (utropstecken och nolla i nicket)
Adda mig där om du är intresserad så snackar vi
——————-
Vi är tävlingsmänniskor och vill lira seriöst och sikta högt såklart
Men som jag sa innan, det är är endast början på något så vi får spela ihop och se vad som händer
Mvh
Jag är en gammal 1.6 och source lirare. Har inte spelat CS på år men fick nyss reda på rankingssystemet och competitive i CS:GO och verkade sjukt kul och det var det också. Dom gamla takterna sitter i och man börjar bli av med ringrosten lite iaf. Jag är 23. Polaren som jag lirar med är 22, han har lirat CS:GO länge.
Hursomhelst, vi söker folk som vill lira competitive med oss, något som kan bli "början" på en klan.
Notera att vi inte har en klan än, för det måste man hitta spelare och ha kemi.
Vi söker er som är över 20 och är mogna, oerhört viktigt.
Vi använder teamspeak som kommunikation
SteamID: Bonnarp1 , steamnick: N!tr0 (utropstecken och nolla i nicket)
Adda mig där om du är intresserad så snackar vi
——————-
Vi är tävlingsmänniskor och vill lira seriöst och sikta högt såklart
Men som jag sa innan, det är är endast början på något så vi får spela ihop och se vad som händer
Mvh