Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag har aldrig i mitt liv varit med frustrerad av ett jävla lag än vad jag bli av NiP. Hur fan kan spelarna vara professionella? Jag förstår verkligen inte.
THREAT i intervjun med fragbite: Jag ska gå in först och dö och ge info till mina mates.
THREATS entry-försök: 18st på hela turneringen.
GeT_RiGhT deras "lurker" entry-försök: 62st. Han gjorde 1/3 utav alla entry-försök för NiP. Helt sjukt att deras bästa spelare ska behöva göra detta jobb när han är one of a kind när det kommer till clutchar, bevisar exakt varför NiP fick så lite rundor som T på inferno.
#19 tror du att threat är seriös när han säger vilka taktiker dom ska köra i en intervju? nä bror, tror inte det. Han försökte lura motståndarna att han skulle vara entry med sitt dåliga aim men då skickade man istället fram GT som har bra aim. Klart nån gick på tricket och dog som resultat för man inte höll vinkeln "hårt" fattary
#28 vem vet? Varför är det så orimligt enligt dig att igls kollar intervjuer med andra igls för att lista ut deras taktiker? Sen har säkert threat intervjun länkats på csgos subreddit så det är inte som det blivit gömd här på fragbite
jag håller med att threat borde vart entry istället för GT då GT spelar bättre bakifrån, men samtidigt så kan man inte lita på att det folk säger ang sina taktiker faktiskt stämmer vid intervjuer
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Han är Gandalf av CS, den där THREAT!
THREATS entry-försök: 18st på hela turneringen.
GeT_RiGhT deras "lurker" entry-försök: 62st. Han gjorde 1/3 utav alla entry-försök för NiP. Helt sjukt att deras bästa spelare ska behöva göra detta jobb när han är one of a kind när det kommer till clutchar, bevisar exakt varför NiP fick så lite rundor som T på inferno.
Case closed.
du missade tydligen tråden där vi fastställde att esport-utövare inte var idrottare då esport inte klassas som idrott.
Eller mousesports, eller flipside.. Men du killeN.
Det är ju dock det man ska göra, låta en kille som är väldigt rostig gå först och låta resten tradea han snabbt om han inte får entry.
jag håller med att threat borde vart entry istället för GT då GT spelar bättre bakifrån, men samtidigt så kan man inte lita på att det folk säger ang sina taktiker faktiskt stämmer vid intervjuer