Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dålig fps nu, inte förr

Postat av frischen den 31 Mars 2016, 21:41
13 kommentarer · 1 087 träffar
Hallå. Jag håller på att bli tokig här. Jag har formaterat om datorn 2 gånger och kollar igenom alla drivrutiner så allt är det nyaste. Jag får ändå bara ut 40-60fps i csgo, varför? Det fungerade utan problem för en vecka sen. Allt är inställt på prestanda i Nvidia kontrollpanel samt i Csgo inställningar är allt inställt på low. Är det fler som har detta problem? Någon som har en aning om vad man skulle kunna göra eller vad som spökar? Jag är väldigt nära på att skicka iväg min dator till acer så dom får kolla igenom den, men vet inte om det är kopplat till just csgo endast. Finns det något program som jag kan testa prestandan på? 3D Mark har jag testat innan jag formaterade om senast men förstår inte speciellt mycket av alla resultat om jag ska vara ärlig.

Här är min dator https://www.inet.se/produkt/1978063/acer-aspire-nitro-i7-8gb-60gb-ssd-gtx-960m#specs
Jag har en extern skärm och datorn har alltid stått på en kylplatta. Jag har en extra SSD installerat istället för hddn som följde med. Datorn är ca 6 mån gammal.

Väldigt tacksam för svar då jag håller på att bli galen.

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..