Vilka plockar hem turneringen? Kommer denna gå fnatics väg också? Innan Katowice för ett par veckor sedan sa jag till mig själv: Det är tre stora tävlingar i vår, Katowice, MLG Major & Dreamhack Masters. Jag kan se Fnatic vinna 2 av dessa tre turneringar men inte alla 3. Så till frågan, (jag vet att det är svårt att säga pga att vi inte vet vilka som möts redan i kvart/semi) Men kör!
+ -novid -threads 8 -full -freq 75 -tickrate 128 -console -high -processheap -nod3d9ex -noforcemaccel -noforcemspd -useforcedmparms -noaafonts +mat_queue_mode 2 -dxlevel 90 -noaafontsinterp_ratio 1 +rate 128000 -stretchaspect ++clientport 27006
Spelat två matcher o de har gått helt utan lagg.
Hoppas detta hjälper
#0 Du har ett riktigt antikt grafikkort, processorn är inte heller så mycket att hänga i granen. Om du har en någorlunda bra kylare och koll på datorer kan du prova klocka processorn lite. Antar också att du formaterade om till 64-bit med dina 8GB ram?
Se även till att stänga ner alla bakgrundsprogram när du spelar GO. Det enda du behöver i launch är -threads (x) -freq (x) -novid