Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Har jag missat något? Eller kommer jag bli rik?

Postat av Prison mike den 9 Mars 2016, 10:45
43 kommentarer · 5 003 träffar
Tjena!
Hittade en hemsida där man bettar cs skins som på csgojackpot elr csgodouble men grejen med den här sidan är att betsen är 1v1 50/50. Man väljer att betta på antingen t eller ct och så är det 50/50 ifall man vinner eller ej. Tyckte det lät sjukt men började iaf o testa och kom då på att jag inte kan gå minus. Det är iaf vad jag tror, anledningen är att om jag tex har 1000 euro i skins och börjar med o betta 5 euro. Om jag förlorar bettar jag samma x2, dvs 10 torskar jag så forts jag med 20, 40, 80 och jag kommer ha vunnit innan den når min max summa eftersom att det är 50/50. När jag då vinner så börjar jag bara om och gör likadant och kommer alltså att gå profit varje gång. Problemet här är att det inte är så igenomtänkt utan jag kan vara helt retarded så det är därför jag frågar er. Funkar detta?

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..