Söker Beta-testare för CSGO Ladder
Hejsan,
Som topic lyder så söker jag ett gäng beta-testare inför imorgon som vill vara med och testa vårt ladder-system, det som spelas är 1on1 och det vore bra om alla kunde spela minst 3-4 matcher var.
Vi har testat systemet i liten skala redan (3-4st spelare) men skulle vilja testa det i lite större skala innan vi rullar ut det live, känner du dig sugen att hjälpa oss skapa Sveriges roligaste CSGO ladder så skicka iväg ett PM till mig här på Fragbite :)
Ska det bli kul med en helsvensk ladder utan buggar?
Nej du kan inte stämma dom, en gång fick jag ett häftstift, sånna vita man sätter upp affisher med, i ett paket med makaroner jag köpte.
Fick en check på 2 gratis paket som "förlåt"
Du bör inte förvänta dig nåt annat
Men okej dem har juh inte påstått att det inte finns lakrits i vissa påsar :E
gg
Jag köper väll godiset jag tycker är godast oavsett vad fan det kostar, jävla sopa.
Men dem säger juh inte heller att det finns cola smak ,så om jag köper en påse och hittar en cola godis (som det brukar finnas)Tror du jag kan stämma dem för det?
Själv fick man grön, möglig glass från konsum en gång :]
#42 Fyfan, stämde du dem ?
#43 Menaru det ?
Får dock rabatt varje gång jag handlar där, vilket är ungefär nån gång om månaden när man ska köpa mjölk för att människobyn nån mil ifrån är jävligt billigare och större.
OnT: Du kunde ju skickat tillbaka packetet med godisarna i ist for att äta dom ^_^
Euroshopper.... faan.