Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-4

Söka /skapa ett lag

Postat av zeewpz den 5 December 2015, 11:32
4 kommentarer · 978 träffar
Tjenare FB!
Nu är det så att jag och en polare tänkte starta upp ett lag igen, vi har redan vunnit olika saker dock bara online på CSGO men vi är kapabla till att åka till LANs etc. Jag har dock varit på olika LANs på CSS. Vi har egenskaperna att spela i lag då vi båda gjort det en längre tid.
Om vi startar ett lag så kommer vi köra under "MMHEROES" vi har varit med och grundat den gruppen och därav känner vi att vi kommer spela för den gruppen. Vi söker alla möjliga positions men några krav som vi har är: Global Elite (Innan VAC-Waven), 16+, vilja spela seriöst, ha lite lag erfarenhet i alla fall, vara skön, ha teamspeak.
Om det dock skulle vara så att ett lag söker 2 spelare till sitt lag så ställer vi även då gärna upp. Båda pangar bra och kan spela Lurker, Entryfragger, Rifler eller Awper. Vi skippar helst Support/IGL. Vi har vunnit flera mindre turneringar som sagt och skulle vilja "go pro", vi tänker även sikta på FPL nästa månad då vi först måste dra upp våran ELO. Men som sagt om ni skulle vilja trya eller söker 2 bra och stabila spelare som har bra teamplay är det bara att höra av sig. För att få snabbt svar adda mig på steam! steamcommunity.com/id/ZEEWPZ .
Hörs!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..