Lagg i csgo trots bra dator.
börjar att dra mina specs :
i7 4790k
gtx 980 ti 6gb
16gig ram
windows 10
Laggar inte i nått annat spel. förutom csgo uppkopplingen är givetvis fiber. när jag spelar faceit laggar det som mest har testat rate128000 men hjälper inte.
lagget är att tex mitt i en spray så kan det stanna upp 1 nanomillisekund och några kulor åker helt åt helvette (som om jag inte ens kontrolerat den.
kan tillägga att ranken är global, även fast det inte betyder ett skit i dag. men jag vet hur sprayen ska bete sig.
och vissa matcher kan skiten faktist fungera felfritt.
så hur ställer man in datorn att klara cs till max? har ochså sett folk som ligger på stabila 400fps med mycket sämre dator än jag. min dippar till 200ibland från 300.
#1 & 6, om det står, varför svarar ingen på det då?
Patch 2.4 ligger uppe på PTR nu och kommer testas i ungifär en till två månader, sen när den släpps så kommer det en ny 25-manna instans som kommer vara uppe i en månad eller två den med. Så Om ungifär ett halvår kanske.
Har dom inte skjutit upp WotLK Till 3:dje Kvartalet - 08? Har för mig att jag läste det i Pc-Gamer samt i en intervju med en från Blizz.
Now that PTR is closed, we think its only a matter of days before 2.4 is available on PTR.
Soz, men det kommer inom kort.