Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Scammad (Varning)

Postat av aarvidson den 23 November 2015, 23:30
12 kommentarer · 1 600 träffar
Hejsan...

Blev hackad/scammad ikväll på mina skins (ca $700).
Tänkte bara förklara lite kort hur det gick till, så ni möjligtvis slipper detta...

En snubbe la till mig som vän genom cs go som ville byta lite skins mot en kniv jag hade, jag sa nej. Ett par veckor går förbi och ikväll frågade han om jag ville vara med och spela en liten turnering med han och hans kompisar. Jag sa "sure" för jag hade inte något bättre för mig, han bad mig joina deras "AC" id# 24335 (typ).
Jag frågade vad AC var, då sa han "Abyss Comms Gaming VoIP" och länkade mig till deras sida abysscomms.com som ser riktigt bra och någon har lagt ner tid på den och där man kan välja om man vill ladda ner klienten till windows eller google play. Dum som jag är så laddar jag ner skiten och startar det, men inget händer. Då ser jag att den bara är 154kb, och då ser jag att "jag" har lagt ut en trade-link i mina kommentarer på min profil som gör så att han kan tradea mina saker till vilket att some helst som inte är min vän på steam. Och här är jag nu, arg och förtvivlad.

Tack för mig.
Uppdatering skriven 29 November 2015, 16:40
Det löste sig med support, har fått tillbaka allt jag förlorade. Tack!

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..