Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inställningar i CS:GO m.m.

Postat av saosin! den 14 November 2015, 17:08
17 kommentarer · 1 509 träffar
Hallå där!

Är det någon vänlig själ som skulle vilja hjälpa en gammal 1.6 räv med vilka inställningar (rates, launch options, grafikinställningar m.m) som är "up to date" i nuläget? Har inte spelat på nästan två månader.

Har precis formaterat datorn efter att ha inhandlat ett nytt grafikkort (det förra gick sönder :@) och CS:GO ser ut som skit. Jag vill minnas att tiden innan grafikkortet gick sönder så körde jag så gott som standard inställningar i GO, utan något i launch options osv. (Spelar ändå alltför sällan så har inte orkat bry mig) och jag tyckte att det flöt på riktigt bra ändå. Men nu efter formatering och installation av ett både nyare och bättre grafikkort är allt åt helvete. Har även samma processor som förut.

Kort sagt är mina problem, grafiken, ser liksom kantigt ut, svårt att förklara. Jag har också problem med sensen. Ett litet drag med musen och siktet går 180grader~.

Grafikkortet är ett GTX 750ti (Inget bra kort jag vet, men det ska i alla fall klara GO på lägre inställningar. I synnerhet när det förra kortet var ett sämre och det flöt på fint då). Drivrutiner är fixade [X].
Processor: i3 3220T 2,8ghz.

Jävligt mycket tack på förhand!

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..