Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Allt snack om NiP

Postat av Akke24 den 1 November 2015, 21:33
56 kommentarer · 3 098 träffar
Man läser dagligen kommentarer och texter på sidor som "Fragbite" och "HLTV" om att NiP inte längre håller måttet, att det krävs en förändring och att dom har tappat gnistan senaste tiden, det må vara sant att dom inte är lika dominanta som 2012-2013, Men dom har iallafall bevisat för mig att dom kan spela spelet, spela spelet jävligt bra dessutom. Det krävs ingen förändring? Kollar man på deras senaste resultat på lan så är det faktiskt inte helt uruselt, och dom är definitivt ett snuskigt bra lag på papper.

Dom har GT, en världskänd legend som alltid gör sitt jobb och lite därtill.
Sen har vi Forest, också en kille som alltid levererar och skapar chanser till sitt lag.
Vi har Allu som har en förmåga att krossa sig igenom motståndarens momentum och vända en hel match med hjälp av ovan nämnda.
Sen har vi Xizt som är väldigt underskattad, han kan skjuta hs, inget snack om det.
Till sist har vi Friberg, han som får ta det stora lasset med skit, även han har bevisat för oss denna major att han kan lira på världsklass.

Så var ligger problemet? jo, kravet från fansen.
Vi alla vill se NiP vinna allt dom spelar, vi förväntar oss det.
Men man kan inte alltid vinna allt.

Jag vet inte om jag är ensam om detta, men jag är iallafall jävligt stolt över grabbarna i NiP som trots motgång tappert fortsätter och försöker komma tillbaka till sin gamla form, men finns den formen? I mitt anseende så behövs bara små medel för dom att ta sig till den absoluta toppen.

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..