Såg nyss att S1mple la upp denna bilden igår på Twitter
https://twitter.com/MEs1mple/status/658698404491624448
Blev fan paff, men det kan ju säkert stämma att han tar över någons plats i nips femma. Bland annat så har ju tidigare bekräftats att GT har fått alternativ att välja mellan om att eventuellt lämna nip.
Vet att ingenting är bekräftat men är alltid intressant att höra vad ni tror.
Vad tror ni om att S1mple troligtvis kommer börjar lira i nip? :)
Blir bökigt och det är inte lika skönt för tjejen.
Har samma fråga
Glhf! (;
De går bra men du får blod på snorren och de kanske du inte uppskattar :P
lägg er bara på en handuk eller nått å så e de la bara å köra på, de lär ju komma lite blod med.
GL DUDE
bajs+blod = yummie!
on topic: Nej det är inte farligt,testa så märker ni om ni tycker om det
klart det inte e farligt! dock e det enligt mej äckligt, (har inte testet, men skulle inte vilja)
ps, har hört att ifall tjejen har mensvärk e det bra för henne att ha sex, det hjälper typ:P
ont: Som många sagt då, det är inte riskabelt - men inte fräscht heller. Är ni verkligen så kåta att ni inte kan lugna ner er lite bara? Hon kan ju tillfredställa dig på annat vis ;) dock får hon vänta.
OnT: Klart det går, inte allt för rockigt dock!
det är inte farligt men vattenbaserat glidmedel är inte helt fel eftersom blod kan görda det lite oskönare för tjejen..
Min tjej blir "jättepirrig" vid mensen, och hon gillar det. : )
Använd kondom bara. Blir ju lite blod, men du får blunda eller nått.
#62 opn:
"Neej det är det inte, chansen för många tjejer att få orgasm då är ganska stor.. Men skulle göra det i duschen.. Personligen tycker jag det är ganska äckligt att att få blodfläkar på lakanen osv, men min åsikt.
Men så är det vissa gillar det, vissa inte. Min tjej har ingen mens så jag är glad :) (p-stav)
Glömde en sak, varför måste ni ha sex? Ni kan göra andra saker, oralsex är lika bra om inte bättre ibland :) ha så kul :) sex är inte bara in ut."
---------------------------- ------------------------------ -------------------------
HAH AHAHA bara jag som ser det enormt idiotiska med den kommentaren?? Eller han kanske tänder på att slicka lite blodig mus=D
Fast tycker inte du att det är lite äckligt med blod..? Iaf på sängen? o_O
(")O_o(")
som t ex #121 exakt vad menar du?
eller #119 hahaha....
TFC: Duschen !!
peace
fyfan