Tjena!
Dom senaste veckorna har cs bara fryst när jag har spelat mm/faceit alltså competetive, när jag lirar dm eller dylikt på public så går flyter de på felfritt.
När jag väl får fryslagget så kan jag inte göra någonting, Kan inte alt + taba eller alt+ctrl+delete datorn har helt enkelt fryst sig på cs.
När jag får ner cs efter 5-10 min så står de "grafikkorts drivrutinerna har slutat fungera, och har återställts"
Då tänkte jag ju självklart att grafikkortet var trasigt men det är ju bara på cs de händer, kan lira allt annat utan fryslagg.
Så nu behöver jag hjälp av er fragbajters.
setup:
intel icore i5 2320
msi b75ma-p45
Nvidia geforce gtx 560 se
Jag har redan formaterat om datorn så det alternativet är uteslutet!
För jag hade samma problem med mitt grafikkort , nvidia 670gtx. Det är en fil till drivrutinerna som det är fel på. Googla på det om du vill lösa det den vägen. Annars kan du prova att ta bort drivrutinerna du har nu och ladda hem beta drivrutinerna i samma version. Funkade för mig.
Nu när jag installerade om datorn till W10 så kan jag köra med icke beta drivisar. (dem riktiga)
Förövrigt så är detta ett jätte stort problem hos nvidia. Vet inte varför dom inte fixar det. Har hört jätte många som har haft detta problem :)
Hoppas det hjälper :)