Så vad tror fragbite, var det här sista matchen vi fick se friberg i nip? Jag personligen hoppas verkligen att det här var sista gången som han spela i nip. Ännu en gång förlora han i princip hela serien åt dem.
http://www.hltv.org/match/2298228-fnatic-nip-gfinity-2015-champion-of-champions
Inga förändringar innan 2016, häng med lite.
Det håller inte och spela så statiskt som han gör, man måste variera sitt spel lite.
http://www.hltv.org/?pageid=246&statsfilter=2048&playerid=7148
friberg har stannat på samma nivå som när nip var bäst och alla andra har gått om honom
Vi alla vet hur bra Friberg kan vara, ger vi honom rätt support så kan han definitivt återfå sin form.
#27 iofs så har allu enbart spelat bra på gfinity nu senast, Och det väger väl inte riktigt upp att ha missat 9/10 awpskott de senaste halvåret? T.ex mot cloud9 på senaste eslmajorn, på dust2 träffade allu inte ett enda skott med awpn under hela matchen, vilket aldrig ska hända en proffsspelare även om han har en dålig match.
Friberg har inte en svacka, han är dålig.
NiP är inte så bra som dom en gång var, ändringar behövs göras.
#36 varför skulle dennis o rain lämnde g2? Ser jag ingen poäng i. Alla i G2 verkar vara goda vänner med varandra och ingen i laget ger mig streber-vibbarna så jag tror inte nån kommer lämna G2 för NiP's skull. Det skulle vart en helt annan sak om vi pratade om pyth tex, han är beredd att lämna sitt lag direkt han får erbjudande hos nån lite bättre orga.
ingen aning vadfan nips problem är egentligen. Det skulle vara intressant och sitta med på nåt av deras möten eller praccar o lyssna hur stämningen är i laget. Var ju ett klipp från DH Qualsen nu där f0rest o Xizt skämtade hur hårt de sög men jag tror att GT är väldigt nere pga deras dåliga resultat så det kan vara lite att GT lipar och f0rest blir irriterade, lagkänslan går ner typ. GT grät ju när de torskade en final mot VP på 1.6 tiden så han är väldigt känslosam om man säger så.
Tror: dennis, rain, f0rest, Xizt & GTR hade varit en grym line-up!