Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Har en otäck Fnatic idé

Postat av MEEKPHIL den 11 September 2015, 09:01
30 kommentarer · 1 876 träffar
Tjena Fragbite,

Längesedan man gjorde en tråd, men nu såhär 10-12 år senare måste jag höra med er om en tanke som slog mig igår.

Fnatic består idag av:

Pronax
Olof
JW
Krimz
Flusha
Vuggo (Coach).

Detta lag är tyvärr redan bäst i världen, säger tyvärr då jag är en av dom som fortfarande ogillar dom sedan incidenten.

Men kollar man lite närmare är det ingen hemlighet att Pronax inte är en väldans bra lirare, men förmodligen en av världens bästa IGL's gällande både förberedelse samt ingame matchbeslut.

Jag vet att Vuggo får betalt, inte hur mycket. Vad tror ni om att kicka Vuggo från organisationen, sätta Pronax som mastermind som även är IGL från coachpositionen, vilket förmodligen hade varit ÄNNU bättre då han kan stå och se alla skärmar, samt slippa koncentrera sig på att panga.

Sen betalar man Get_Right, som förmodligen iofs inte älskar Fnatic som organisation, en bra summa.

På detta vis hade förmodligen Fnatic vunnit varenda match i 2-3 år framåt.

Tack för mig!

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..