-2
Söker satsande lag!
Postat av Liamini0 den 10 September 2015, 07:57
13 kommentarer · 740 träffar
Tjena jag heter Liam och söker ett lag eller någon/några att starta lag med.
Jag är ranken Legendary Eagle Master. (Satsar Global eller att spela mot riktiga lag)
Jag är 15 år (00:a).
Brukar oftast spela som entry men kan även spela som en in game leader.
Jag kan spela ofta och vill utvecklas mer som en spelare.
Jag är trevlig när jag spelar med ett lag eller andra spelare. Jag försöker även bidra till en bra stämning genom att inte gnälla/störa de andra spelarna och är tyst när jag är död in game.
Jag spelar seriöst. Jag trollar inte eller någon sån skit utan fokuserar bara på spelet när jag är inne i matcher.
Vad jag söker i ett lag:
Bra kommunikation
Trevlig stämning. Det ska vara roligt att spela men även fokus på spelet. (Ingen rage eller flaming)
Träningstider där laget tränar tillsammans som ett lag, testar nya taktiker snackar om vad vi behöver göra bättre.
Krav av er:
Vara rank LE - Global Elite eller ha erfaranhet på faceit, esea liknande
13 - 17 år
700+ timmars speltid på CSGO minst
Ha någon typ av program man kan snacka i (TeamSpeak, Skype, Mumble eller liknande.)
Ha en bra spel uppfattning
Kontakt: Adda mig på mitt Steam konto om ni är intresserade! Jag accepterar er så fort som möjligt eller så kan ni skriva till mig på FragBite.
Länk (Steam): http://steamcommunity.com/profiles/76561197964629629
Jag är ranken Legendary Eagle Master. (Satsar Global eller att spela mot riktiga lag)
Jag är 15 år (00:a).
Brukar oftast spela som entry men kan även spela som en in game leader.
Jag kan spela ofta och vill utvecklas mer som en spelare.
Jag är trevlig när jag spelar med ett lag eller andra spelare. Jag försöker även bidra till en bra stämning genom att inte gnälla/störa de andra spelarna och är tyst när jag är död in game.
Jag spelar seriöst. Jag trollar inte eller någon sån skit utan fokuserar bara på spelet när jag är inne i matcher.
Vad jag söker i ett lag:
Bra kommunikation
Trevlig stämning. Det ska vara roligt att spela men även fokus på spelet. (Ingen rage eller flaming)
Träningstider där laget tränar tillsammans som ett lag, testar nya taktiker snackar om vad vi behöver göra bättre.
Krav av er:
Vara rank LE - Global Elite eller ha erfaranhet på faceit, esea liknande
13 - 17 år
700+ timmars speltid på CSGO minst
Ha någon typ av program man kan snacka i (TeamSpeak, Skype, Mumble eller liknande.)
Ha en bra spel uppfattning
Kontakt: Adda mig på mitt Steam konto om ni är intresserade! Jag accepterar er så fort som möjligt eller så kan ni skriva till mig på FragBite.
Länk (Steam): http://steamcommunity.com/profiles/76561197964629629
Uppdatering skriven 10 September 2015, 12:17
Jag uppdaterar tråden igen när jag hittat spelare/lag.
Uppdatering skriven 11 September 2015, 23:18
Nu har jag hittat lag!