Tjo, när jag spelar cs på min nya dator, gtx 960 osv så om man exempel sprejar med negev så dör ljudet och cs fryser nån sekund så man inte hör något och måste starta om cs, kan nån hjälpa?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
"O snälla nämn inte john Bauer :P Det är uteslutet då jag gjorde en hemsida åt en som går där o han fick högstbetyg i klassen...
Jag vill få ut nått av det och lära mig mer än vad jag kan! "
jag vet att det är tidigt men vill veta så jag slipper tänka på de sen :) tar de lite lungt nu... Och det är nu på höst terminen man väljer :)
#7 Tror inte jag är som dig om det var tråkigt... Tyckte det var super kul att göra hemsida när jag gjorde det så jag tror programmerare är nått för mig..
Med andra ord älskar att göra saker och se resultat
#0 snälla lägg upp print eller något på hemsidan du gjorde. Går på JB jag och en polare var dem enda som fick MVG i webdesign, så skulle vara kul att se hur hemsidan såg ut :]
Du kommer med största sannolikhet inte att få ett IT-relaterat jobb med gymnasiebetyg ändå. Gå tre sköna år och studera sedan vidare på universitet med IT-inriktning. Det är vad arbetsgivare letar efter. Gymnasiet är sjukt oviktigt.
satsa inte på it, inflationen kommer att bli värre och därmed köpkraften = vilket gör att folk inte kommer kunna ha råd att hålla på med datorer i samma utrsträckning (köpa nya delar/hela datorer hela tiden). UTBILDA dig till typ snickare eller elektriker eller dyl, manuellt arbete är tyvärr framtiden.
Lol säger bara johnbauer eller portalen eller liknande som har lärare som är riktigt duktiga på ämnena så du inte behöver gå ur skolan o bli en sån där som kan 30% av grejerna du skulle kunna annars
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Jag vill få ut nått av det och lära mig mer än vad jag kan! "
och? :S
tycker att det är bra gjort av dig att redan börja tänka på vad du vill gå.. när jag väl skulle välja så hade jag inte en aning om vad ja skulle ta..
Alltså, har du programmerat något? Det är sjukt jobbigt och tråkigt.
Du kan alltid på IT-Gymnasiet som jag gick i 2 år, men du, iallafall i mitt fall och många jag kände där blir jävligt socialt handikappad <.<
#7 Tror inte jag är som dig om det var tråkigt... Tyckte det var super kul att göra hemsida när jag gjorde det så jag tror programmerare är nått för mig..
Med andra ord älskar att göra saker och se resultat
Tror du att du är smart = Samhäll
Orkar du inte göra något = El / Bygg
Sög du i högstadiet = IV
Vill du bli programmerare så måste du ändå läsa vidare efter gymnasiet, natur är den bästa grunden för det.
Oroar du dig verkligen redan nu? När du precis ska börja 9an?
Din syo konsulent (eller vad det heter) kommer fixa allt så ta det lugnt.
aha,ahahaha.