Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Admins till Public server

Postat av trezz- den 1 Juli 2015, 14:08
4 kommentarer · 623 träffar
Halloj! Behöver admins till min 24/7 Surfski2 Only: 83.233.46.148:27015 , och min d2 casual : 83.233.46.148:27016 ,
har även 2 st servrar för gratis bokning behöver bara ett skript på hemsidan eller något, sen håller jag på dra upp 4 st servrar till , en 1v1 multi arena och en DM + 2 st boknings till, så någon som är intresserad av att hjälpa mig med modds osv till public servrarna och få access till shell för dom eller är du bara intresserad av att bli admin på servrarna och dra in folk? : ) Dom ligger på 128 Tick och 1 Gbit/s , 4 servrar på varje burk med 3 GHz 4 GB Ram och 4 kärnor, har 4 burkar så kommer att dra upp 16 servrar som kommer bli stabila, 12 av dom har jag tänkt ha till gratis bokning för folk eller ska jag satsa på mera public servrar? :) Ut med språket, behöver er hjälp ! Mvh

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..