Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

är WH tillbaka?

Postat av AerzieG den 3 Juni 2015, 16:05
35 kommentarer · 2 641 träffar
Hejsan alla på fragbite, som ni vet så fixade valve så att WH inte skulle funka i senaste uppdaten, men det verkar ju onekligen funka igen eller?

eller är det en senare uppdate som skulle fixa dessa problem?
en fråga är kommer csgo någonsin bli fixat? folk fuskade inte såhär mycket i 1.6?
Och till er som säger att "ja men det finns folk som är bättre än dig och dem behöver inte fuska" jag kollar alltid demos efter matcher som jag misstänker och 9/10 gånger jag misstänker att någon har för sjuk timing in game eller drar för många lucka shoots så är det en fuskare. i demos syns det otroligt tydligt. jag är inte en kille som callar fusk för att jag blir dödad 2 gånger genom en smoke. sånt ligger mer i gamesens.

Anledningen till att inte valve vill göra nått dramatiskt typ som att låta smurfar spela 100matcher innan dem får ranken är ju för att inte splitta upp alla spelare u flera grupper. men fortsätter detta så lägger jag hela skiten på hyllas asså.

Och jah jag är också premium på faceit men många av mina polare vill helt enkelt inte spela där, då dem bara spelar för rank.

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar