Hejsan alla på fragbite, som ni vet så fixade valve så att WH inte skulle funka i senaste uppdaten, men det verkar ju onekligen funka igen eller?
eller är det en senare uppdate som skulle fixa dessa problem?
en fråga är kommer csgo någonsin bli fixat? folk fuskade inte såhär mycket i 1.6?
Och till er som säger att "ja men det finns folk som är bättre än dig och dem behöver inte fuska" jag kollar alltid demos efter matcher som jag misstänker och 9/10 gånger jag misstänker att någon har för sjuk timing in game eller drar för många lucka shoots så är det en fuskare. i demos syns det otroligt tydligt. jag är inte en kille som callar fusk för att jag blir dödad 2 gånger genom en smoke. sånt ligger mer i gamesens.
Anledningen till att inte valve vill göra nått dramatiskt typ som att låta smurfar spela 100matcher innan dem får ranken är ju för att inte splitta upp alla spelare u flera grupper. men fortsätter detta så lägger jag hela skiten på hyllas asså.
Och jah jag är också premium på faceit men många av mina polare vill helt enkelt inte spela där, då dem bara spelar för rank.
Dricker hellre vodka en öl och har inte ens en mustasch att skryta om så kanske en 3a eller nått:(
Och jag är en man som älskar mus.
Solklar 8/10.
Jobbar som byggare
Dricker öl dagligen
Skiter i hur jag ser ut
Har en flickvän som väntar hemma
Björnstark, inget jävla gym här inte
Slåss inte om jag inte måste
Snusar
Bor hemifrån
Jobbar på fabrik
Tränar thaiboxning.
Rakar aldrig könet
8?
har förövrigt sambo vilket kanske ger någon till poäng
Sambo, barn, husdjur och ska fanimej köpa en volvo när jag har råd. Då är jag en komplett man.
15/10
inte så stor av mig,ej heller mustach. väldigt håriga ben dock. drar rasist och fördomsfulla skämt och kallar flesta tjejer för gumman/flickan. drar sexskämt till kvinnliga lärare, anser mig själv vara en 7a/8a då jag gör mkt mans göra i hemmet, såsom att bygga altan/bygga annat skit. samt att jag skriker under fotboll och jagar.
har tjockt olla för kvinnorna att sutta på
7/8 av 10 poäng för mig
tror fragbite är för nollor!! :@
En 6a kanske?
Dricker Öl
Festat varje helg sen i mars
Tar egna beslut
Skiter i vad folk tycker om mig
"gillar inte whiskey" jävla newfag
klär mig inte för utseendet och bryr mig inte vad andra tycker om mina foppatofflor
festar inte som många ungdomar som inte växt upp ännu och bara är ute efter att passa in
utnyttjar inte oskyldiga individer för min egen vinning
etc
7/10 (tillskillnad från alla andra solklara 2/10or som ger sig själva 8/10)
OnT: 8 kanske. Har inga seriösa muskler, men mushce och lite skägg.