Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-4

faceit hög ping

Postat av dylano-- den 25 Maj 2015, 22:44
2 kommentarer · 2 119 träffar
Tja! Har under denna vecka haft en hel del kontakt med Hiperz som har hand om faceit servrar. Har haft HÖGRE ping på svenska servrar än Holländska servrar och pingat 100 gånger bättre på MM än på faceit (svenska och allmänt alla servrar).

Nu idag har jag testat spela på Netherlands OCH France och på båda länderna pingar jag 60+, laggar sönder. Samma problem för alla mina mates.. Sett att andra svenskar jag mött också pingat sjukt högt idag så undrar om det är något problem som någon här vet om? Hiperz säger att det verkar vara problem med mitt ISP alltså Bredbandsbolaget, ja jag har haft pingproblem men spelar JUST NU MM och pingar 17-23 och jga pingar på holländsk server 60+ med lagg och 25-40 (laggandes) på svensk server...

Något fel på faceit boys?? Alla mina mates har samma lagg problem.. Dock inte på svenska servrar men det är en annan femma! (Inte sett hur dom pingar idag på svensk server men)...
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..