Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Fd hardcore gamer, sista försök till att spela på elitnivå.

Postat av G1zm0* den 22 Maj 2015, 23:49
22 kommentarer · 1 331 träffar
Godkväll

Här har ni en kille som började lira som 12 åring för det var fruktansvärt roligt. Min 10 år äldre bror gick i skolan med ett gäng som var väldigt duktiga på cs låg 1a på r.60 etc dessa killar lärde mig allt de kunde i 1.6 detta var det jag körde som seriösast. Växte upp i föräldrahemmet med radiolan och hade 3000 i ping om vardagarna och om jag hade tur 200 om nätterna på helgerna så jag kunde spela lite iaf, så blev man körde botar mellan 10-16h om dagen tills man fick adsl. Fick erbjudande att börja spela med en viss klan i 1.6 som gick väldigt långt och nådde en väldigt bra bit mot toppen men valde gymnasiebruden före spelandet, absolut inget jag ångrar på något vis.

Nu har det gått ett gäng år och man är i slutet av året 26 bast. Nuförtiden spelar man på kvällar och helger för skojs skull med polare för det är kul, också gamla avdankade veteraner. Men har ändå inom mig, att man var så satans duktig så skulle ändå en gång vilja prova. Så var vänder man sig för att se om man kan bli någonting, att spela professionellt är någonting jag vill ha på min bucketlist efter alla timmar man lagt ner. Är det pracca järnet som gäller och kvala in o greja o hitta kontakterna man hade i mitten av a1.6 eller så? Aimet och reflexerna ligger inte på samma hundradelar som de gjorde, men spelförståelsen finns kvar fortfarande. Vore kul och spela med de stora grabbarna igen och se hur man mäter sig idag. Så vad är bästa sättet att gå tillväga?

Detta är ingen E-penis tråd där folk ska mäta sig och också minsann bevisa att de har varit/är bra utan jag är på fullaste allvar seriös.

Fortsatt trevlig kväll.

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..