Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Matte 4 och fysik 2

Postat av chrille96 den 8 Maj 2015, 12:59
7 kommentarer · 764 träffar
Hallå :D jo har en liten fundering angående matte 4 och fysik 2, går just nu andra året på gymnasiet (teknik) och gjorde i årskurs 1 programfördjupningar och individuella val som man kommer ha i 3:an men valde inte matte 4 som man läser andra året (alltså nu) som jag nu i efterhand ångrar att jag inte tog. Har varit till syvon och pratat angående det idag så nu har jag fysik 2 nästa år eftersom man behöver den eventuellt om man skulle läsa en högskoleingenjörsexamen, så det ämnet är fixat att jag kommer ha nästa år men matte 4 kursen så skulle jag få besked om nån/några dar eftersom enligt syvon det är rektorns beslut att avgöra om jag får läsa den i årskurs 3 istället. Så väntar nu på om jag blir beviljad att få den eller inte.

Men nu till min fundering om jag nu mot förmodan inte skulle få läsa den kommer jag ändå klara av fysik 2 kursen bygger den mycket på matte 4? vill läsa matte 4 för att man ska bli behörig till en civilingenjörs utbildning som jag är väldigt intresserad av. tack för mig och tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..