-3
"level" system på csgo?
Postat av Fronten den 30 April 2015, 11:48
69 kommentarer · 6 132 träffar
de senaste 5 dagarna har jag stött på 4"ragehackers" och en massa WH användare i mitt och motståndarens lag. Väldigt svårt att inte möta många fuskare i global nivå, helt otroligt mycket fuskare, de 14 senaste matcherna jag spelat har 8 stycken fuskat sönder, 1 gång i mitt lag.
Varför skapar dem inte ett "leveling" system likt League Of Legends?
Det kommer vara som ett motgift för fuskare att inte orka slösa tid på att fuska, när det kontot blir bannat måste dem slösa en massa tid på att lvla upp ett nytt konto.
Eller varför inte göra så att man måste spela 100~ matcher tex, för att sedan kunna lira ranked games?
Jag tror dessa två förslagen skulle kunna ta bort allt smuts som finns i csgo och göra det lite mer rent, eftersom dessa idioter som fuskar inte kommer att orka skapa nya konton hela tiden.
Det kommer vara jobbigt för dem att lvla upp eller spela en jävla massa games för att kunna spela ranked över huvud taget, och dessa idioter kommer inte orka göra detta, vilket skapar mindre fuskare?
Vad tycker ni om de 2 förslagen?
Har ni bättre ideér, skriv dem. =)
Varför skapar dem inte ett "leveling" system likt League Of Legends?
Det kommer vara som ett motgift för fuskare att inte orka slösa tid på att fuska, när det kontot blir bannat måste dem slösa en massa tid på att lvla upp ett nytt konto.
Eller varför inte göra så att man måste spela 100~ matcher tex, för att sedan kunna lira ranked games?
Jag tror dessa två förslagen skulle kunna ta bort allt smuts som finns i csgo och göra det lite mer rent, eftersom dessa idioter som fuskar inte kommer att orka skapa nya konton hela tiden.
Det kommer vara jobbigt för dem att lvla upp eller spela en jävla massa games för att kunna spela ranked över huvud taget, och dessa idioter kommer inte orka göra detta, vilket skapar mindre fuskare?
Vad tycker ni om de 2 förslagen?
Har ni bättre ideér, skriv dem. =)
"level" system på csgo?
281 personer har röstat