Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-32

Xyp9x lämnar, TSM nere på 4a

Postat av afkihuvudet2 den 15 April 2015, 22:58
24 kommentarer · 2 264 träffar
tjenare Fragbite, hörde nyss från säker källa att xyp9x officiellt får kliva ner från TSMs CSGO-lag med omedelbar verkan.
Personligen tycker jag det är väldigt tråkigt och vet inte riktigt vem som är hetast kandidat att ta steget upp till danmarks absoluta toplag.
Enligt ryktet så sägs det att pimp är en av spelarna det spekuleras om att kunna ta 5e platsen men jag hade nog hellre sett xyp9x stanna, tyvärr ska det vara någon form av attitydsproblem som har uppstått mellan cajunb och xyp9x där laget valde att xyp9x är spelaren som får lämna.
Det hela ska ha spårat ur efter att xyp9x inte velat dela med sig av sin monsterdryck när cajunb kände att energin började avta.
resultatet av det hela ska ha varit att xyp9x lackade ur och delade ut ett knytnävsslag innan dupreeh lyckades rycka in där emellan och hota xyp9x med kniv.

Jag kan inte garantera att allt stämmer men det är rykten som kommer från en pålitlig person som kallas polarN.

MVH afkihuvudet2 :)

Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..