Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-2

PolarN har problem!!

Postat av afkihuvudet2 den 13 April 2015, 08:33
54 kommentarer · 1 916 träffar
Tjena fragbite, det är som så att polarN har ett problem, han snackar jämt om hur han ur ett mycket märkligt fenomen börjat känna en speciell trötthet. En trötthet han haft i 3 år som han beskriver som att han gått in i någon jävla vägg?

Personligen fattar jag ingenting om vad han snackar om och jag tror nog att hans psyke inte är som det ska för inte fan blir man trött i flera år av att gå in i en vägg?

Jag har helt och hållet tappat lusten att dag in och dag ut lyssna på polarns gnäll och vill därför be er klyftiga fragbiteare om råd!

Vad tycker ni att polarn ska göra åt sitt problem?

Hans farfar som han bor hos har väldigt låg inkomst och har sina beroenden.. Kan polaren får någon form av bidrag från detta vackra land om han tvingas sjukskrivas? Kan han även få benzo eller dylikt utskrivet från doktorN?

Jag är tacksam för svar då polarn är i ett mycket risigt skick!

P.S. Gyllenestrupen, du behöver inte förklara hur problemet hade lösts över i staterna då polarn är svensk medborgare och bor här!
Föregående tråd

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..