×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

CSGO och Ryssar - Förstör dem spelglädjen?

Postat av zille! den 8 April 2015, 11:34
24 kommentarer · 4 301 träffar
Hej eller som jag nu har lärt mig, privjet! Som man säger på Rysska.

Med risk att låta lite halvt taskigt mot en folkgrupp så vill jag lyfta frågan om varför Rysslands CSGO spelare delar servar med EU...(?!)

Enligt mitt tycke borde dem ha egna Rysska servrar. För låt oss vara ärliga.. Det är inte ofta man blir glad över att hoppa in en MM och bli omgiven av griniga kaxiga Ryssar... Samt att 7 av 10 matcher oftast blir en förlust för att alla blir arga och gnäller på varandra och tappar team-känslan som faktiskt CS GO levererar som oftast.

Senaste 250 matcherna har samtliga matcher med Ryssar alltid genererats till minst en "mute" eller att någon i något lag/sida slänger ut en klagan om dessa Ryssar. Varför är det så? Är det för att vi som inte är Ryssar bara antar att alla är likadana vilket gör att Ryssarna i CSGO per automatik känner sig oönskvärda och måste hävda sig?

Jag har en del Svensk-Rysska vänner som är fantastiska och själva tycker det är otroligt jobbigt att hamna i ett lag med Ryssar.

Hoppas alla som läser denna tråd inte bara känner att det är att peka finger åt hela Ryssland utan att detta enbart gäller CSGO och att det är ett stort problem/störningsmoment som förstör för många CSGO spelare idag enligt undersökningar jag gjort.

Själv har jag spelat sen CS 1.1 och funderar allvarligt på att lägga ner MM helt och enbart köra när man har full lobby med vänner.

Jag är nybliven pappa och värderar högt min lilla speltid som jag får och det känns väldigt tråkigt att spendera den med griniga spelare och med högsta sannolikhet en förlust i bagaget innan man ska försöka somna...

Vad tycker ni? För jag vet att jag inte är ensam om att känna så här.

До свидания! - då svidanja - På återseende


Mvh
Zille!

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..