Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CSGO: Skärmen byter från 120hz till 60hz i Comp matcher

Postat av x0irt1337 den 2 April 2015, 22:56
8 kommentarer · 567 träffar
Tjenixen Fragbite!

Som det står i rubriken så går skärmen ner från 120 Hz till 60 Hz när jag går in i ett Competetive game, tydligen ändras den tillbaks till 120 Hz efteråt att matchen har tagit slut. Något att tillägga är att jag har över 200FPS nästan hela tiden under matchens gång, jag har inte heller stött på det här problemet i andra spel jag spelar. Testat att gå in i en public server just efter att jag spelat klart matchen och det fungerar perfekt, flytande och bra förutom gånger då man har FPS drop.

Förstår mig inte på problemet och kan inte hitta något på internet. Hade det här problemet innan jag installerade de senaste grafikkortsdrivrutinerna, så det hjälpte uppenbarligen inte.
Jag har prövat att byta från 60 Hz till 120 Hz i mitten av matchen, verkställde inställningarna men problemet kvarstår, dvs. att jag fortfarande känner av att skärmen inte uppdaterats till 120 Hz.

Tänkte nå Supreme/Global nu under påsklovet men det lär inte hända om jag inte lyckas återgärda problemet. :/

Om det är någon som vet om en möjlig fix, kommentera!
Tackar i förväg!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..