Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
4

Matchmaking är fan ospelbart förpestat med tryhards på fusk.

Postat av s1van den 23 Mars 2015, 06:47
59 kommentarer · 2 752 träffar
Inte ett jävla game utan fuskare antingen i laget eller i motståndet. hade 3 av 5 games irad vs spinbots igår. Idag hade jag en sopa i laget med WH solklar WH.. motståndet var hyfs de var tight. Till slut tröttna dom dra på aimassist och panga hs skyller på våran kille med WH nån jävla random dansk med silver movement och wh. självklart skyller dom på han och retaliation var igång med fullt påslag av all möjligt skit , skjuten igenom överallt.
Ska de behöva vara såhär? Lirar jävligt casual har ingen lust pröjsa massa pengar för lira nånstans där det säkert är samma skit. Men jag har kärlek till CS efter så många år i communityn men herregud..
Det går ju inte få ett ända normalt game längre. Ett game där det är jämnt och folk spelar på samma nivå inga boosted noobs eller hackers. Det är så sällsynt helt sjukt droppat från sup till eagle1 lyckades knipa lem efter lite tur utan fuskare nu men vet jag kommer ha otur droppa igen för det är helt invaderat med fusk. Folk skämms ju inte heller det är ju massa spinbot boosting också..
Föregående tråd
Nästa tråd

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..