Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Det är för att tjockGaben ska få mer pengar när nya lådor kommer ut. Folk vill ha dom nya skinsen men dom hamnar inte på market direkt därför öppnar folk mer lådor helt enkelt. Gaben använder våra pengar som runkpapper.
dom har satt in nya säkerhetsåtgärder som te,x att man måste bekräfta via mail när man byter föremål, så ingen kan logga in på ditt acc och byta föremål eller te,x på ett lan bara skicka över nått skin, sedan har man också 7 dagars väntetid på trade, det är densamma för alla, jag fick kniv i låda och fick vänta 7 dagar, det är så för att ingen ska kunna scamma dig med en bot så fort du fått flashiga nya skins (oftast på csgolounge, uppmärksamheten kommer från deras håll) samt så att ingen loggar in på din pc irl och köper ett skin och sedan byter det till sig själv.
man kan dock ta bort email verification steget, men ifall man blir scammad efter det så får man inte höra av sig till steam/valve ang det, då är det enbart ditt eget fel (enligt valve) så jag föreslår att du har kvar email skiten, att logga in på mail och trycka bekräfta tar 7 sekunder, det är värt det, plus om du ändå blir scammad så får du hjälp av valve så varför inte.
#9 haha va+ jag skulle ta bort men dem varnade mig om att jag inte skulle kunna maial valve om jag blev scammad, måste du bekräfta via mail eller får du bara mail där det står att du har gjort en trade ? för det är just bekräftnings delen som man tar bort så man slipper logga in varje gång (råder er att inte ta bort denna funktion)
#10 Ja det var ungefär för 2 veckor sedan då steam mail gick ner ingen steam använder fick något steam bekräftelse mail skickad och jag var tvungen att lägga in ett bett då det var free skins, så jag avaktiverade det och så kom det upp ett meddelande om att jag avaktiverar så gäller inte deras support osv och kunde fortfarande inte betta eftersom den behövde mail bekräftelse. Jag sket i det då och har haft kvar den ur bockad, men fortfarande när jag tradear med någon eller ska lägga in på bett på CSGOL så måste jag bekräfta det på mailen.
Ny säkerhetsåtgärd ifrån Steam/Valve. Sluta köp stuff på Steam och lär dig använda Swish istället. Vill både spara dig tid och pengar. CSGO Trade Sverige på facebook hittar du massor av trades. GL HF
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
man kan dock ta bort email verification steget, men ifall man blir scammad efter det så får man inte höra av sig till steam/valve ang det, då är det enbart ditt eget fel (enligt valve) så jag föreslår att du har kvar email skiten, att logga in på mail och trycka bekräfta tar 7 sekunder, det är värt det, plus om du ändå blir scammad så får du hjälp av valve så varför inte.