×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

På jakt efter bra DM servrar!

Postat av tempest! den 2 Mars 2015, 21:59
13 kommentarer · 853 träffar
Tjenare, har gett mig fan på ligga i hårdnötning på DM nu. Men jag tycker inte att jag hittar någon riktigt bra server, lirar för det mesta på brutalcsFFA eller deras vanliga teamDM men tycker ingen av dom är ultimat. Deras FFA är 18 slots och deras teamDM är 32, så problemen blir att på FFA så spawnar det folk bakom en ungefär hela tiden och du hinner aldrig riktigt ta någon duel. Och på deras 32 slot så är det inte ovanligt att man rundar ett hörn så står det 7 st motståndare där.

Det ultimata enligt mig hade varit typ 16-20 slot teamDM och 10-14 FFA, men lyckas fan inte hitta någon vettig.

Vill ha ut maximal aimträning av mitt DM lirande, alltså inget springa runt och yolo spraya ner allt och alla med ett halvt mag skallen, tap skjuta only alltså! Därför jag tycker det är något rörigt med 18 FFA med helt trasiga spawn points. Och samma 32 slot team.

Och självklart så ger dom här servrarna träning men det känns inte ultimat, man är ju inte 16 bast längre där man har all tid i världen. Vill få ut maximal av varje respawn liksom!

Någon härlig själ som har något tips?
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..