Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

LÅGFPS+DATORDELAR

Postat av Gudeen den 18 Februari 2015, 01:50
2 kommentarer · 687 träffar
Tjabba, nu behöver jag er till hjälp. Jag anser att med den dator jag har ska jag kunna klara av att ha bättre fps än vad jag har i dagsläget på matchmaking servarna.

Här är en liten överblick på mina datordelar:
http://www.speedyshare.com/dqbHw/kladd.png

Det enda som jag tycker är lite sämre än alla andra komponenter är grafikkortet, men borde ändå ha bättre fps kan man tycka.

När jag kör en vanlig matchmaking är min fps väldigt ostabil, ibland kan den ligga på 220, sen 1 sekund efter går den ner till 130 och oftast ligger den runt 155i fps, men det är ofta fpsen åker runt väldigt mycket. Samt i smoke kan det till och med bli så att fpsen går ner under 100.

Så vad tror ni kan vara felet? Jag har verkligen kollat av att jag har alla inställningar rätt, tex i launchoptions har jag detta: -freq 144 -tickrate 128 -console -noforcemaccel -noforcemspd -useforcedmparms -noaafonts +mat_queue_mode 2 -full -high

Jag börjar fundera på om det har blivit för mycket damm i datorn som gör att jag har fått sämre fps på senaste tiden, men som sagt säg vad ni tycker!

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..