0
MM fps!
Postat av hejehejehehehe den 17 Februari 2015, 03:53
4 kommentarer · 718 träffar
Hejsan! Har gjort trådar här förr om min fps men får ingen hjälp alls eller snarare en lösning. Mitt problem är att jag spelar väldigt mycket cs:go, innebär mycket matchmaking. Men till problemet är när jag spelar t.ex FaceIT med sina 128tick servrar så flyter det på galant och min fps ligger mellan 350-450 fps och ligger rätt stabilt därimellan. Men direkt när jag ska spela MM så av någon konstig anledning förlorar jag 100 fps, den ligger och pendlar mellan 290-340 vet att det inte är låga siffror men känns verkligen jätte konstigt att jag ska behöva förlorar 100 fps pga av MM 64tick servrarna. Så jag har kollat runt med lite polare och dem förlorar ingen fps alls och deras fps är samma oavsett server. Så jag håller på att bli galen på detta och undrar om det är någon intällning eller dyl. Kan även påpeka att datorn är ca 2 månader gammal och jag hade inte det här problemet med min förra dator.
Jag har testat olika launch options till cs:go men inget verkar funka där. Så jag formatera och uppdatera BIOS och installera alla drivrutiner samt windows updates, men exakt samma fel uppstod. Satt nVidia till high peformance osv.
i7 4770k 4.2GHz
GeForce ZOTAC GTX 970 4GB
8GB DDR3 1600MHz
128 ADATA SSD
1TB HDD Toshiba
ASUS B85M-E mATX/ATX
BenQ xl2411t 144HZ
Windows 7 Home Premium 64-Bit
Vore jätte tacksam om någon finner lösning till mitt problem!
Jag har testat olika launch options till cs:go men inget verkar funka där. Så jag formatera och uppdatera BIOS och installera alla drivrutiner samt windows updates, men exakt samma fel uppstod. Satt nVidia till high peformance osv.
i7 4770k 4.2GHz
GeForce ZOTAC GTX 970 4GB
8GB DDR3 1600MHz
128 ADATA SSD
1TB HDD Toshiba
ASUS B85M-E mATX/ATX
BenQ xl2411t 144HZ
Windows 7 Home Premium 64-Bit
Vore jätte tacksam om någon finner lösning till mitt problem!