4
Smurfkonton förstör matchmakingen totalt
Postat av Aleister Crowley den 9 Februari 2015, 18:16
75 kommentarer · 8 361 träffar
Varför har så många skaffat smurfkonton i CSGO? Vad är poängen? Man vill ha lägre rank än man har skill för, men varför det? Förr eller senare så rankar man upp även smurfkontot om man möter dem som är silver på riktigt.
Skaffar man ett nytt smurfkonto igen då?
Det förstör för de som ligger och kämpar runt nova 1/ silver elit master.
Jag låg länge runt Silver elit master. Ja jag är inte så bra oftast men gillar att lira. Blir ju lidande av massa som kommer in och har mer skill än sin rank.
Hela ranken snedvrids ju.
Bevis. Lirar i en community med ca 25 pers. Alla har tappat 3-5 steg i MM rank sista fyra fem månderna från att legat på en stabil konstant nivå.
Omöjligt att ALLA 25 blivit betydligt sämre samtidigt ju.
Så det måstte vara pga smurf accs och folk som VILL ranka ner med flit. Eller?
Varför vill man ranka ner för? Vad är så givande med att lira på en lägre nivå?
Möter jag rikriga låga silver så piskar jag dem rätt bra eftersom jag sannolikt ligger på SEM i verkligheten men har rankat ner till silver 2-3 pga att ha mött smurf accs.
Vad tycker ni? Ska det vara så här? Är det så här? Och vad är poängen?
Skaffar man ett nytt smurfkonto igen då?
Det förstör för de som ligger och kämpar runt nova 1/ silver elit master.
Jag låg länge runt Silver elit master. Ja jag är inte så bra oftast men gillar att lira. Blir ju lidande av massa som kommer in och har mer skill än sin rank.
Hela ranken snedvrids ju.
Bevis. Lirar i en community med ca 25 pers. Alla har tappat 3-5 steg i MM rank sista fyra fem månderna från att legat på en stabil konstant nivå.
Omöjligt att ALLA 25 blivit betydligt sämre samtidigt ju.
Så det måstte vara pga smurf accs och folk som VILL ranka ner med flit. Eller?
Varför vill man ranka ner för? Vad är så givande med att lira på en lägre nivå?
Möter jag rikriga låga silver så piskar jag dem rätt bra eftersom jag sannolikt ligger på SEM i verkligheten men har rankat ner till silver 2-3 pga att ha mött smurf accs.
Vad tycker ni? Ska det vara så här? Är det så här? Och vad är poängen?