2
Csgo körs redan?!
Postat av exzep den 9 Februari 2015, 12:35
19 kommentarer · 4 064 träffar
Har aldrig haft problem med detta innan men sen köpte jag ett moderkort & processor av en kompis, formaterade om datorn. Installerade allt. Körde lite cs o märkte att när jag quitta spelet och försökte gå in igen så går de fan inte starta. Det står att cs redan körs, har provat stänga ner processen csgo.exe & steam i processhanteraren men csgo.exe går fan inte att döda.
Enda sättet som jag får det att funka igen är om jag startar om datorn.
Har provat avinstallera steam + installerat om men får ändå samma fel.
Någon som kan hjälpa mig eller ska ja behöva formatera om hela datorn för att få skiten att fungera?!
Tack på förhand, hare gytt
(Dator specs : Crosshair Formula V + Amd Fx 8150, 8gb minne, Sapphire 7970. Windows 7 Professional, SSHD 500gb)
Enda sättet som jag får det att funka igen är om jag startar om datorn.
Har provat avinstallera steam + installerat om men får ändå samma fel.
Någon som kan hjälpa mig eller ska ja behöva formatera om hela datorn för att få skiten att fungera?!
Tack på förhand, hare gytt
(Dator specs : Crosshair Formula V + Amd Fx 8150, 8gb minne, Sapphire 7970. Windows 7 Professional, SSHD 500gb)
Uppdatering skriven 12 Februari 2015, 20:18
***************Vill tillägga att detta nu är fixat, avinstallerade och sket i att använda thunderbolt lan kortet o körde lanet från moderkortet istället. Nu funkar det kanon (y)
Tack för all er hjälp ändå!
Tack för all er hjälp ändå!
Uppdatering skriven 12 Februari 2015, 20:19
Thunderboltkortet har ett program som heter "bigfoot killer network manager". Antagligen nåt som e knas me just den programvaran.