Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Community Market Frysning

Postat av TheHypeIsReal den 22 Januari 2015, 14:45
3 kommentarer · 534 träffar
Tjena!

Ofta när jag överfört pengar till min steam wallet så blir jag fryst i fem dagar.

Dom föreslår att man verifierar sitt kreditkort genom att dom reserverar 2 slumpmässiga summor i Euro. Sedan ska du verifiera dom två summorna som reserverats.

Ett problem som uppstår då är att vi inte har Euro i Sverige. Så dina belopp blir typ 17,43 kr eller 12,45 kr.
Deras förslag på problemet är att man ringer sin bank och frågar efter dessa två summor som dragits och om dom kan se dom i Euro. Vilket min bank tydligen inte kan.

Frågan lyder

Hur löser man detta? Hur har ni gjort? Frågar man steams support så får man deras sjukt servicemind:ade copy paste svar som inte svarar ett skit på frågan man ställer.

Jag kan se summorna som dragits i svenska kronor och sist jag ringde banken fungerade inte summorna dom gav mig i euro.

EDIT: http://www.valuta.se/ fungerar inte.

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..