Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Hjälp en pc rookie (CSGO Setting M-rendering)

Postat av d0bbaan den 12 Januari 2015, 01:25
2 kommentarer · 868 träffar
Hej fragbite det är så att jag bråkar med hur multicore rendering ska ställas in för min specifika pc, stora frågan för mig är OM jag ens har en dualcore prossesor och/eller om det kanske skapas någon form av input lagg då multicorerendering är ON i csgo fast att min prossessor kanske bara är singelcore.

Specs: Amd a4-5300 APU with Radeon HD Graphics (Amd Radeon HD 7480D) + 8GB 1600hz Ram.

När jag öppnar aktivitetshanteraren och kollar "Prestanda" så står det som följande.. ( Socketar 1 / Kärnor 1 / logiska kärnor 2 ) därav min stora fråga?
Även när jag köpte min Thor speldator (...knappast en speldator egentligen^^) så stog det Dualcore och när jag googlar på min Amd a4 5300 trinity 3.4ghz så står det att det är en dualcore osv..

Min stora fråga är hur jag får mitt csgo mer stabilare och/om multicore rendering skall va på eller av ingame samt mat_queue_mode -1/1/2 i video txt?

övriga tips från himmel till jord hur jag får csgo stabilare är varmt välkommnande, men medveten om min prestanda inte är kickass och ny burk är först i kö egentligen men det behövs inte påpekas, Taack!

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..