Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Spectator lagg"

Postat av Treakie! den 7 Januari 2015, 00:32
2 kommentarer · 497 träffar
Hej. När jag speccar folk när jag är död så ser det ibland (rätt ofta) ut som om dom har typ 30 fps. Säg att jag är död och 4 stycken i mitt lag är kvar, då kan det se ut som om en person laggar när jag speccar medans det flyter på i vanlig ordning för dom andra tre. Sen nästa runda kan den personen som för mig laggade, inte lagga alls och någon annan i mitt lag som "laggar" istället när jag speccar.

VET INTE hur jag ska förklara. Men min fps är 300 hela tiden typ, har 100/100 fiber internet. Har installerat om datafan. Vad fan är felet? Har googlat och ser att andra har problemet, men ingen verkar veta vad felet är. Det är inget fel på mitt internet (har haft folk som har lanat här och dom har inte märkt nåt). Det är inget fel på min CFG (har prövat olika). Så felet måste ligga i datorn, men vad?!

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..