Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO Turnering!

Postat av KalzorN den 1 Januari 2015, 16:30
9 kommentarer · 930 träffar
Hejsan! Har tänkt hålla i en turnering nu i Januari som heter ‘’Sweden New-Year Invititational 2015’’ och söker därför Admins/Sponsorer/Streamers osv. till eventet. Turneringen kommer spelas i Januari som jag sa men just nu så finns det inget bestämt datum. Jag behöver atm. all hjälp jag kan få med turneringen och ska fixa kval till eventet. Turneringen kommer att vara en Online turnering och vi kommer att använda oss av antingen era servra (g4u), brutalCS eller Publiclir. Jag behöver sponsorer till eventet och undrade om någon av er är sugna att sponsra/delta/hjälpa till i eventet?

Detta är hur jag tänker att prispotten ska se ut (om jag får in tillräckligt med pengar från sponsorer osv.)

1:a - 500$

2:a - 250$

3:a - 100$

4-8:a - 10$ - inte säker än.

Alltså behöver jag runt 1000$/annan gear från sponsorer för att sätta upp hela tävlingen/eventet.

Skulle ni vilja hjälpa till? Skulle betyda väldigt mycket för mig och hela eventet i sig :)

Kommer även som jag sa ha kval till turneringen/eventet där 4 lag kommer kunna ha chansen att kvala in och resten av de 12 lagen kommer väljas in av mig/andra admins osv. Vi kommer försöka ta lite högre ''tier'' lag i Sverige för att få lite uppmärksamhet/tittare på turneringen också.

Lag som vi kanske tänker på i detta fall:

Syphus Gaming
Flipsid3
Publiclir

osv osv.

Tror ni detta kommer att funka/vart jag kan hitta sponsorer?

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..