Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fått FPS-drop i CSGO

Postat av zilfe184 den 28 December 2014, 15:11
10 kommentarer · 1 189 träffar
Som rubriken lyder, fått extremt fpsdrop på CSGO.

Windows 8
Intel core i7 processor
Nvidia GTX 860m

Jag har nyss köpt en ny dator, en ASUS G771. Innan hade jag en gammal dator som klarade CS:go på lägsta grafiken med typ 140fps. Så tänker då att min nya borde ju vara hyfsat mycket bättre.
De är så att jag fick datorn igår och spelade också cs igår. Då hade jag medel på all grafik och låg på ungefär 150fps. Allting var då okej. Idag när jag startade det så ligger den på 30fps så det knappt går att lira pga allt lagg. Försökt med alla inställningar, att sänka grafiken till lägsta och allting. Ingenting funkar, den bara liggar kvar stabilt på 30fps. Läst lite på internet om det och vissa säger att det är windows 8, vissa säger att det är fel på GO. Jag som inte är så bra på datorer har ingen aning om hur jag ska fixa detta då jag gärna vill kunna spela på nya datorn. Jag antar att datorn inte är för dålig för csgo då det funkade igår.

Nån duktig fragbitare som kan något om detta problem? Skulle vara sjukt tacksam om nån kunde hjälpa.

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..